.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبليغات گسترده كانديداهاي رد صلاحيت شده
چند كانديداي رد صلاحيت شده كه ظاهراً هنوز رد شدن خود را باور نكرده‌اند، همزمان با آغاز رسمي تبليغات انتخاباتي از روز گذشته ستادهاي خود را فعال و حتي بيشتر از تائيدشدگان تبليغ مي‌كنند...
تبليغات گسترده كانديداهاي رد صلاحيت شده

چند كانديداي رد صلاحيت شده كه ظاهراً هنوز رد شدن خود را باور نكرده‌اند، همزمان با آغاز رسمي تبليغات انتخاباتي از روز گذشته ستادهاي خود را فعال و حتي بيشتر از تائيدشدگان تبليغ مي‌كنند. 

اين افراد و برخي از طرفداران آن‌ها با برافراشتن پارچه نوشته‌هاي بزرگي بر سر در ستاد‌هاي به ظاهر انتخاباتي و نوشتن اسامي خود روي در و ديوار و اتومبيل‌ها و نيز توزيع تراكت، بروشور و كارت ويزيت وانمود مي‌كنند، هيچ اتفاقي نيفتاده و در صحنه حضور دارند.

تبليغات فريبنده اين افراد در حالي است كه يكي از اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات از برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتي از جمله تبليغات فريبنده خبر داد.

وي به خبرنگار فارس گفت: اين گونه تبليغات قطعا مصداق بارز فريب كاري و تاثير گذاري منفي در روند عادي انتخابات است و جرم محسوب مي‌شود.

اين عضو هيئت نظارت افزود: غير از اسامي منتشر شده روز گذشته كه در رسانه‌ها اعلام شد، هيچ شخص ديگري تائيد نخواهد شد و اگر كسي كه رد شده با هر هدفي تبليغ انجام دهد، مجرم تلقي شده و بر اساس قوانين جاري كشور و قوانين تخلفات انتخاباتي با وي برخورد خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.